Nadine: “Ook achter de schermen is onze werking sterk verbeterd. We hadden getwijfeld om met een tapmaster met vaten eronder te werken, maar in plaats daarvan hebben we achteraan een ruime koelcel geïnstalleerd – ook op suggestie van Fregiric – en dat is veel beter. Ook in piekmomenten hebben wij steeds een grote voorraad gekoelde dranken en hoeven we onze klanten geen lauwe pint te serveren.”
Dick: “We zijn heel tevreden van Fregiric. Ricardo en zijn team hebben prima werk verricht en helemaal volgens de afspraken. Dat kan je niet van elke aannemer zeggen… Kwaliteit heeft z’n prijs maar ook daarin is Fregiric uiterst correct. Ook nu als we een probleem of defect hebben, worden we meteen uit de nood geholpen. Dat is van onschatbare waarde in de horeca.”
Nadine: “Weet je, wij zijn open en eerlijke ondernemers, rechttoe-rechtaan. Wij gaan geen 20 offertes opvragen of eindeloos over prijs discussiëren, daar hebben wij geen tijd en geen goesting voor. Als het klikt en we verstaan mekaar, dan gaan we ervoor. Fregiric is net zo en dat maakt onze samenwerking zo succesvol!”