De airconditioningssytemen werden door Fregiric nauwgezet weggewerkt in het interieur van de zaak en zorgt ervoor dat het cliënteel van DOK zich perfect op z’n gemak voelt.
“Omdat we in een klimaat terecht gekomen zijn waar de zomers zeer warm zijn, is een airco geen overbodige luxe zodat de winkel goed geklimatiseerd is. De klant moet goesting hebben om lang in jouw winkel te blijven en alles ontspannen kunnen beoordelen. Niemand heeft graag een te warme winkel waar je begint te zweten; dan ga je al snel weg. En omgekeerd ook: is het te koud, dan vertrek je ook snel. Het vriest nu bijvoorbeeld, maar daar merkt de klant hier niets van. Heel onze winkel is continu op een stabiele temperatuur. En een zeer belangrijke troef is dat het perfect is weggewerkt. Je ziet het niet.”
“Met weinig woorden weten ze meteen wat de klant nodig heeft. Ze kennen smaak en stijl en weten meteen wat mensen willen. En het is kwaliteitsvol.”
“Ricardo en ik kennen elkaar al zeer lang. Daar komt bij dat Fregiric van Oostende is en gekend staat om kwaliteit te leveren. De link was dus snel gelegd. Alles werd tot in het detail opgevolgd met de werfleider en architect. Je ziet ook meteen dat ze gewend zijn om zo’n dingen te doen: het moet vooruitgaan en de eindklant mag geen stress hebben. Een absolute aanrader, ja.”